خبر فوری

فرهنگیان البرز: بصیرت مردم ایران راه دسیسه دشمن ها را بسته هست

رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان البرز به خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: فرهنگیان بسیجی این استان بمناسبت 9 دی اطلاعیه ای صاد کردند که در آن به این ارزشمند اشاره کردند که ماه دی، ماه بصیرت و آگاهی ملت ایران هست زیرا برغم دسیسه های انتهاء ناپذیر جنود شیطان، حماسه ای دیگر در تاریخ ایران اتفاق افتاد و جوابی قاطع و ابدی بر فتنه های مستمر دشمن های نظام اسلامی و غافلان ناآگاه و کم بصیرت حمایت کننده آنها داده گردید.

وی اظهار کرد: مردم آگاه و همیشه در صحنه ی ما حوادث را به یاد دارند و اذن مجال طلبی به هیچکس نمی دهند.
وی با اشاره به این که امروز دشمنان از هر روزنه ای برای نابود شدن اسلام و انقلاب استفاده می نمایند و این روزها، مثل تمام این 39 سال روزهای حساسی برای انقلاب و نظام اسلامی هست، یادآور گردید: دشمنان تمام کوشش خود را می کنند تا با ایجاد هزینه در داخل و بحرانی نشان دادن شرایط، مردم را مأیوس کنند و در این فضا، هم مردم و هم مسئولین لازم هست مواظب باشند و کاری نکنند که دشمن را امیدوار کنند.
وی دنبال کرد: ما فرهنگیان بسیجی و انقلابی استان البرز اعلام می کنیم ضمن آگاهی قسمتی به نظام آموزش و تربیت و کوشش در طریق بصیرت افزایی معلمان و محصلین و خانواده وی ، هرگونه ایجاد ناخشنودی عمومی از طریق هر کسی که موجب ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی باشد را غلط می دانیم و در برابر هر گروه معاندی که بر سر راه پیشرفت و رشد ایران عزیز اسلامی مان سنگ اندازی کند با تمامی قوا ایستادگی می کنیم.
آمرکاشی اظهار کرد: ما فرهنگیان انقلابی استان معیت و پیشتازی خود را در جهت تنویر افکار مردم اعلام داشته و جانانه پای دفاع و پشتیبانی از ولی فقیه حضرت امام خامنه ای تا پای جان می ایستیم.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز نیز به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تحرکات موخر از دو زاویه قابل آنالیز و ارزیابی هست، یکی ازاین منظر که جمعی از مردم انتقاداتی اعتراضات خاصی مردم دارند و مطالبات به حقی را پیگیری می کنند. مجموعه ای از ناکار آمدی ها، قصورها و تقصیرهای دستگاه های اجرایی موجب ایجاد ناخشنودی در قسمتی از مردم شده و از این رو جامعه در مواجهه با این ناکار آمدی در بخش های اقتصادی اعتراض دارد.
مراد مالمیرافزود: از نگاه دیگر لازم هست به حضور جریان ضدانقلاب در اغتشاشات چند روز موخر اشاره نمود چون این جریان مترصد هر فرصتی برای ضربه وارد کردن به انقلاب اسلامی هست و کوشش می کند که در پوشش مطالبات مردمی اغراض خاص خود را که براندازی نظام و ناامنی و بی ثباتی کشور هست پی بگیرد.
وی با اظهار این که نخستین خسارت در آشوب های موخر به ملت وارد می شود، اظهار کرد: ایجاد ناامنی ها و بی ثباتی ها، شرایط اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را برای مردم نامساعد خواهد کرد و این البته چیزی هست که مردم به آن واقف می باشند که آشوب طلبان و عناصر ضد انقلاب اهتمام می کنند از این فضا و شرایط سوءاستفاده کنند و بهره خود را ببرند.
وی یکی از نکات قابل تامل در این زمینه را ارزیابی لطمه هایی دانست که در جریان افکار عمومی و رسانه های خود داریم و اهتمام کرد: لازم هست ارزیابی کنیم که چه طور یک کانال تلگرامی و رسانه های تابلودار ضدانقلاب از این مجال استفاده می نمایند و برای دامن زدن به اغتشاش در این عرصه فعالیت می کنند، بنابراین در این زمینه لازم هست کار جدی صورت گیرد و علاوه بر این رسانه های ارزشی و مردمی لازم هست در این زمینه تصریح و آنالیز کافی دارا باشند.
وی افزود: رسانه ها لازم هست با افزایش سواد رسانه ای در جامعه، ماهیت رسانه های ضد انقلاب را بدرستی به مردم نمایش دهند.
وی تاکید کرد: در مواجهه با چنین شرایطی لازم هست همانطور که در گذشته بعضی از مردم مطالبات اقتصادی داشتند و امروز هم با توجه به بعضی از ناخشنودی ها در راستای اقتصادی، مدیران نظام لازم هست به این مطالبات تصویر العمل مناسب نمایش دهند و در برطرف نقایص بکوشند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج در اظهار کرد و گو با ایرنا افزود: این آشوب گران که به جان مردم، اموال عمومی و دولتی لطمه می زند از جنس ناخشنودی مردمی نیست زیرا مردم ایران نسبت به پیگیری مطالبات از مجاری قانونی شناخت دارند.
فرهاد منظوری اظهار کرد: این اتفاقات ریشه در دسیسه دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد که با هدف برهم زدن امنیت کشور و ایجاد تنش در میان مردم و تضعیف نظام طراحی شده هست که لازم هست بصیر و هوشیار باشیم.
وی اظهار کرد: فرهنگیان بسیجی استان البرز لبیک گوی ولایت می باشند و تا پای جان در راه دشمنان اسلام، انقلاب و نظام می ایستند چون میراث دار خون شهدای گرانقدر ایران زمین می باشند.
استان البرز حدود 50 هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید