خبر فوری

پیامبر اسلام سرچشمه فیض برای تمام جوامع بشری است

به گزارش هرمزبان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش ابوموسی، سید عبدالمحمد سجادی در جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن تبریک هفته وحدت افزود: هفته ای که در پیش رو داریم، هفته مبارکی است و برنامه خوبی به مناسبت سالروز میلاد پیامبر در شهر تدارک دیده شده است.

فرماندار ابوموسی اضافه کرد: هرچه که از هستی می رسد از وجود مقدس پیامبر (ص) و فرزندان ایشان است و معصومین علیهم السلام سرچشمه فیض های مادی و معنوی برای تمام جوامع بشری هستند.

این مقام مسئول با اشاره به آیه شریفه «یزکّیهم و یعلّمهم الکتاب و الحکمه»  اظهار داشت از این آیه می توان استنباط نمود که پرورش مقدم و ارجح بر آموزش است و در آموزش و پرورش اسلامی، یادگیری توأم با تزکیه حائز اهمیت است.

حجت الاسلام محب زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی و دبیر شورای آموزش و پرورش در این جلسه ضمن تبریک هفته وحدت، گزارشی از اجرایی شدن مصوبات گذشته را ارائه نمود و اظهار داشت: از حسن توجه فرماندار محترم و دیگر نهادهای شهرستان نسبت به مسائل آموزش و پرورش تشکر و قدردانی می نماییم.

مدیر آموزش و پرورش ابوموسی اضافه کرد: تعلیم و تربیت مهمترین رکن یک جامعه است و همه پرسنل آموزش و پرورش در جهت نیل به اهداف سند تحول بنیادین تلاش می نمایند.

این مقام مسئول افزود: امیدواریم در مسیر تحقق اهداف سند تحول بنیادین که یک چشم انداز در افق 1404 است، شاهد تداوم و افزایش همکاری، همراهی و حمایت ادارات و نهادهای شهرستان باشیم.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید