خبر فوری

برگزاری اجلاس نماز در جزیره ابوموسی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی، اجلاس نماز در سالن اجتماعات اندیشه آموزش و پرورش با حضور فرماندار ابوموسی، مدیر آموزش و پرورش ابوموسی، مسئولین ادارات شهرستان و اقشار مختلف مردم  برگزار شد.

حجت الاسلام محب زاده مدیر آموزش و پرورش ابوموسی در این رابطه اظهار داشت: با توجه به اهمیت نماز در سعادت زندگی دنیوی و اخروی ما، همه ساله اجلاس سراسری نماز در کشور برگزار می شود تا با هم افزایی فعالین نماز به گسترش این فرهنگ ناب بپردازد.

محب زاده افزود: اجلاس نماز شهرستان نیز در راستای اجلاس سراسری نماز است که در 30 آذر در بندرعباس برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش ابوموسی اضافه کرد: برای اینکه جامعه به سمت نماز گرایش پیدا کنند، باید آگاهی افراد نسبت به فواید نماز افزایش داده شود. وی افزود: براساس یافته های محققان نماز فایده های جسمانی و پزشکی فراوانی دارد که اثرات مثبت نماز بر بهداشت خواب،رفع بيماري افسردگي،شادابي جسم و روان،بيماري فشار خون،ايمني حواس از آن جمله اند.

این مقام مسئول افزود: علاوه بر اثرات جسمانی و پزشکی نماز، شاهد اثرات اجتماعی نماز همچون کاهش بزهکاری و آسیب های اجتماعی و فحشا و منکرات در بین افراد مقید به نماز هستیم بنابراین هزینه کردن در گسترش فرهنگ نماز باعث عدم نیاز به هزینه های سنگین بعدی می شود.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید