446 مدرس چالش های موجود نظام آموزشی در هرمزگان را پوشش می دهند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، ایرج بیت اللهی روز چهارشنبه در جمع کارشناسان اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی سراسر استان افزود: این مدرسان به منظور پوشش خلاهای آموزشی و توانمند سازی معلمان به عنوان موتور محرک آموزش با تدوین یک برنامه منظم در پویایی نظام آموزشی نقش آفرینی می کنند.
وی بیان داشت: با توجه به نقش راهبردی گروه های آموزشی در آموزش و انتقال اطلاعات بین معلمان، باید با تقویت شیوه تفکر محور، این مهم را در دانش آموزان و معلمان پرورش دهیم.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: در این مسیر به دنبال تربیت معلمانی هستیم که خود راهبر بوده و با تفکر و تحقیق در پیدا کردن راه حل برای مشکلات تدریس شان پیشگام باشند.
بیت اللهی برگزاری مستمر کارگاه های آموزشی را مورد تاکید قرار داد و گفت: معلمی که نتواند با علم روز خود را همگام سازد به طور قطع نمی تواند در نظام آموزشی کشور کارآمد و موفق باشد.
رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی هرمزگان نیز اظهار کرد: امسال 160 مدرس درون منطقه ای و استانی، 165سرگروه آموزشی و 113 راهبر آموزشی و تربیتی برای رفع مشکلات آموزشی و تربیتی معلمان آموزش دیده اند.
حوریه حاجی زاده افزود: این مدرسان و سرگروه های آموزشی با محوریت اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی ابتدایی استان، خدمات آموزشی و تخصصی نوین را ارائه می دهند.
وی بیان داشت: رمز موفقیت نظام آموزشی حرکت بر مبنای برنامه های اجرایی در سایه وفاق و همدلی است و همه باید در این مسیر دغدغه داشته باشند.
هرمزگان 340 هزار دانش آموز، 14 هزار معلم و 15 هزار و 500 کلاس درس دارد.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید