بیمارستان تخصصی زنان و کودکان شرق هرمزگان احداث می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، ابوذر مهدی نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام خبر احداث بیمارستان تخصصی زنان و کودکان شرق هرمزگان در شهرستان میناب بیان داشت: مجوز احداث بیمارستان مادر و کودک در شهرستان میناب اعطا شده است و بزودی عملیات ساخت این بیمارستان آغاز می شود.

وی با بیان اینکه فضای اورژانسی در شهرستان میناب افزایش خواهد یافت، افزود: با احداث این بیمارستان، شهرستان های سیریک، جاسک و بشاگرد هم تحت پوشش خدمات دهی این بیمارستان خواهند بود. تا کنون مردم شرق هرمزگان به مرکز استان را مراجعه می کردند.

به گفته نخعی، استانداردهای درمانی بیمارستان ابوالفضل (ع) میناب در بهترین سطح قرار دارد و امیدواریم در آینده شاهد افزایش این خدمات در سطح ملی باشیم. بیمارستان ۹۶ تختخوابی ابوالفضل میناب در حال حاضر تبدیل به یک بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شده و با بهترین کادر مجرب در بخش های مختلف پذیرای بیماران از همه شهرهای استان و همجوار است.

نخعی بر ضرورت ساخت بیمارستان دوم میناب تاکید کرد و افزود: محدودیت های در ساخت این بیمارستان وجود دارد که رایزنی ها برای تشویق بخش خصوصی برای ساخت بیمارستان ادامه دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید