خبر فوری

گشایش نمایشگاه کتاب در سیریک

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،مصطفی کریمی زاده رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک گفت: این نمایشگاه با بیش از 10 هزار جلد کتاب در سالن اداره کتابخانه های عمومی شهر سیریک دایر است.
وی افزود: در این نمایشگاه کتاب هایی با موضوع های علمی ، اجتماعی ، فرهنگی، مذهبی، ادبی، تاریخی، داستان، بهداشت، کمک درسی، کودک و نوجوان با 50 درصد تخفیف عرضه می شود.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک گفت: این نمایشگاه از امروز تا چهارشنبه یکم آذر به مدت 10 روز در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید علاقمندان باز است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید