گشایش نمایشگاه کتاب در سیریک

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،مصطفی کریمی زاده رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک گفت: این نمایشگاه با بیش از 10 هزار جلد کتاب در سالن اداره کتابخانه های عمومی شهر سیریک دایر است.
وی افزود: در این نمایشگاه کتاب هایی با موضوع های علمی ، اجتماعی ، فرهنگی، مذهبی، ادبی، تاریخی، داستان، بهداشت، کمک درسی، کودک و نوجوان با 50 درصد تخفیف عرضه می شود.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک گفت: این نمایشگاه از امروز تا چهارشنبه یکم آذر به مدت 10 روز در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید علاقمندان باز است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید