خبر فوری

طبیعت گردان و کوهنوردان بدون هماهنگی با متولیان امر اقدام به کوهنوردی نکنند

محمدهادی مفضل در گفت‌وگو با ایسنا، بابیان اینکه با پیدا شدن کوهنوردان هرمزگانی ما هم خوشحال شدیم و همان‌طور که قبلاً گفتم این کوهنوردان حرفه‌ای با تجهیزات کامل بودند، افزود: فقط لازم است افرادی که قصد کوهنوردی دارند فدراسیون یا هیئت کوهنوردی را در جریان قرار دهند تا در رصد ما بوده و بتوانیم آن‌ها را راهنمایی و تجهیزاتشان را چک کنیم.

وی با اشاره به اینکه از لحظه حرکت کوهنوردان ما با بارگاه‌ها هماهنگ و با هماهنگی می‌توانیم مسیر آن‌ها را ردیابی و به خانواده‌ها اطلاع‌رسانی کنیم تا دچار استرس و نگرانی نشوند، اضافه کرد: وقتی افراد بدون هماهنگی اقدام می‌کنند و خبر گم‌شدنشان اعلام می‌شود ما هم دچار شوک شده و همکاری و کمک‌رسانی در این شرایط سخت می‌شود.

وی در پایان گفت: کوهنوردان هرجایی از ایران با هر شرایط فیزیکی که دارند به ما اعلام کنند تا شرایط را برای آن‌ها فراهم کنیم ضمن اینکه با برگزاری کلاس‌های آموزشی می‌توانیم مشکلات در این زمینه را کاهش دهیم.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید