خبر فوری

معلم بردخونی در طرح سئوالات استاندارد مقام نخست کشور را بدست آورد

ظهیر محمودی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: شیرین عباسی یکی از فرهنگیان بردخون توانست در درس عربی پایه هفتم و استخراج مهارت های زندگی از آیات قرآنی پایه هشتم مقام اول کشور را بدست آورد.
وی اضافه کرد: همچنین محمود محمودی یکی دیگر از فرهنگیان بردخون نیز در طرح سئوالات استاندارد درس ادبیات پایه دهم مقام دوم کشور را کسب کرد.
رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون اظهارداشت: ا عظم درویشی و فرزانه سرو آزاد نیز در زمینه طرح سئوالات درس علوم پایه هشتم و جشنواره الگوی برتر تدریس توانستند به ترتیب مقام های دوم و سوم استان را به دست آورند.
وی عملکرد گروه های آموزشی را مهم دانست و اضافه کرد: فعالیت ها و عملکرد گروه ها و سرگروه های آموزشی در ارتقا میزان علمی فرهنگیان مؤثر و نتیجه آن یادگیری مطلوب به دانش آموزان می رسد.
بخش بردخون از توابع شهرستان دیر با 10 هزار نفر جمعیت در فاصله 200 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید