خبر فوری

جلوگیری از ورود فاضلاب به دریا در بندرعباس به عزم ملی نیاز دارد

فیصل دانش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس با بیان اینکه بحث اصلی مردم در بندرعباس ایجاد شرایط استفاده مناسب از ساحل و دریاست، اظهار داشت: امرار معاش بخش عمده‌ای از مردم بندرعباس از طریق دریا صورت می‌گیرد و هرچه قدر بتوانیم در این بخش توجه بیشتری داشته باشیم سود بیشتری برای مردم و ایجاد رضایتمندی در شهروندان خواهد داشت.

وی به مشکل ورود فاضلاب به دریا در بندرعباس اشاره کرد و بیان داشت: حل مشکل ورود فاضلاب به دریا در بندرعباس به عزم ملی نیاز دارد و در این راستا ورود استاندار هرمزگان به عنوان نماینده عالی دولت در استان به این موضوع، موجب ریشه‌کن شدن این مشکل شهر بندرعباس خواهد شد.

نایب رئیس شورای شهر بندرعباس خواستار حمایت از سرمایه‌گذاران در شهر بندرعباس شد و تصریح کرد: در موضوع ساخت بازار جدید ماهی‌فروشان بندرعباس شاهد هستیم که این کار آغاز شد و بخشی از مردم نیز در این بازار غرفه خریداری کرده‌اند و اگر مشکلی در آن وجود دارد باید به شکلی اقدام کنیم که هم قوانین رعایت شود و هم رضایتمندی مردم و سرمایه‌گذار را در پی داشته باشد.

دانش خواستار استفاده بهتر از اراضی مناطق ساحلی بندرعباس جهت ایجاد مناطق تفریحی و گردشگری شد و خاطرنشان کرد: با جلوگیری از ورود فاضلاب به دریا و ایجاد فضای سبز در این مناطق، مردم می‌توانند استفاده بهتری از ساحل به عنوان مکان گردشگری داشته باشند.

وی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی بندرعباس نیازمند بازسازی و نوسازی وسایل، تجهیزات و خودروهای مورد استفاده در این بخش است، افزود: در این عرصه نیز خواهان ورود استاندار هرمزگان از جایگاه کلان در جهت استفاده از ظرفیت مناطق آزاد برای این کار هستیم.

نایب رئیس شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه سالم‌سازی جامعه با ورزش امکان‌پذیر است، ادامه داد: نظر شورای شهر این است که ورزش همگانی در محلات و مناطق مختلف شهر بندرعباس توسعه یابد اما ورزش حرفه‌ای و قهرمانی هم نیازمند حمایت است.

دانش اضافه کرد: شهرداری وظیفه تیم‌داری حرفه‌ای در ورزش را ندارد و باید به توسعه و آبادانی شهر توجه داشته باشد و ما می‌خواهیم که صنایع بزرگ غرب بندرعباس به مقوله حمایت از ورزش حرفه‌ای ورود کرده و در این عرصه سرمایه‎گذاری داشته باشند و به تیم‌های ورزشی هرمزگان کمک کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید