تنها راه نجات کشور مقاومت در برابر استکبار است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین مختاری ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی، سیاسی این هفته شهرستان بیرجند با تسلیت اربعین حسینی به موضوع خطبه‌های دشمن شکن حضرت زینب (س) و امام سجاد(ع) در شام اشاره  کرد اظهار داشت: شیعه باید از این خطبه‌های جسورانه و هوشیارانه که با ثلابت و شجاعت توسط حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) در اسارت دشمن بیان کرده‌اند درس بیاموزد.

 وی افزود: اگر امروز شاهد آن هستیم که جمعیت  دهها میلیونی در این راهپیمایی عظیم و باشکوه شرکت می کند و به عشق حضرت زینب(س ) رنج سفر را متحمل می شوند برای اینگونه شخصیتهای تاریخ ساز است نه انسانی ها که در این دنیا به دلیل جاطلبی و هوای نفسانی آلوده گناه می شوند.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند با اشاره پیاده روی میلیونی اربعین ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: که حرکت عظیم مایع افتخار برای جهان اسلام و تشیع است.

مختاری با بیان اینکه این پیاده‌روی برای دوست و دشمن پیام‌ها دارد اظهار داشت: از همه مهمتر برای صاحب عزای کربلا امام زمان (عج) پیام دارد و این شور و شعور ده‌ها میلیونی به امام زمان(ع) این بشارت را می‌دهد که شیعه بیدار، هوشیار و آماده است.

وی افزود: ما به خوبی از تاریخ درس گرفته‌ایم و امروز قبل از ظهور آقا امام زمان (عج) ده‌ها میلیون شیعه پا در رکاب با شعور آماده هستند و مسلم زمان مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را یاری و زمینه‌ها ظهور را فراهم خواهند کرد.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند با اشاره به آمادگی شیعه و زمینه‌سازی‌ها برای ظهور و تشریف فرمایی امام زمان (عج)، تصریح کرد: امروز ده‌ها میلیون جوانان پور شور و شعور پا به رکاب و آماده اند و شیعه زنده است و صورت دشمنان اسلام را در جای جای منطقه به خاک مالیده شده و پوزه آل سعود، استکبار جهانی و صهونیسم به خاک مالیده شده است.

مختاری با بیان اینکه می‌دانیم امام زمان (عج) نیز از این نابسامانی ها در جهان رنج می‌برند و پیش از ما منتظر امر ظهور هستند تا این نابسامانی‌ها را سامان دهید، بیان کرد: ما تلاش خواهیم کرد خودمان را با این مجالس محرم و صفر بسازیم و دشمنان شما را رسوا و خادمان الحرمین ها را رسوا دنیا و برای جهان اسلام روشن کنیم که خائن الحرمین هستند.

وی افزود: مدعیان حقوق بشر امروز خودشان را رسوا می‌کند و شاهد هستیم که در میانمار و یمن چه می‌گذرد و این‌ها رسوا دنیا غرب و مدعیان حقوق بشر است.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند تصریح کرد: تلاش می‌کنیم برای زمینه‌سازی ظهور امام عصر (عج) استکبار جهانی، صهونیسم بین‌المللی، وهابت و آل سعود و تکفیری ها را در جهان اسلام و دنیا بشریت رسوا و به زباله‌دانی تاریخ بیفکنیم.

مختاری با اشاره به موضوع برجام و موضع‌گیری آمریکا در برابر آن گفت: همچنان که از پیش پیش‌بینی می‌شد آمریکا این روزها گویا اعلام کرده است که بنا خروج از برجام را ندارد و از ابتدا هم این تصمیم را نداشت بلکه به دنبال چانه‌زنی و رسیدن به اهداف شوم خودش بود.

وی افزود: اما اتحاد ملت در سایه رهنمود و راهنمای ها مقام معظم رهبری جواب داد و همه در این جریان دست به دست هم دادند و همه حمایت خودشان را از مواضع شجاعانه، قاطع ، منطقی و همراه با حکمت و عزت مقام معظم رهبری اجرا کردند.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند تصریح کرد: امروز دولت ما، ملت ما و رهبر ما همدل و متحد هستند و از رئیس جمهوری تشکر می کنیم که در این هفته ها اخیر بیانات بسیار قاطع، عالی و مورد پسند و رضای خدا و مردم بیان فرمودند و هم نیز سبب عقب نشینی دشمن شد.

مختاری بیان کرد: البته دشمن از برجام خارج نخواهند شد زیرا برجام به نفع آن ها است اما آن ها از شیطنت دست بر نخواهند داشت و باید هواسمان باشد ملت ما، دولت ما و جناح های سیاسی ما در برابر استکبار سه گزینه پیش رو نداریم و از تجربیات، عقل، علم، قرآن و روایت باید استفاده کنیم و گزینه برتر که مورد مقام معظم رهبری انتخاب کنیم.

وی افزود: گزینه نخست تسلیم و ذلت است ولو از طریق مذاکره و قدم به قدم به سمت تسلیم محترمان بکشانند، گزینه دوم گزینه جنگ است که استکبار به خوبی می داند جرات آغاز جنگ دیگر علیه این ملت رشید را ندارد و ما هم جنگ طلب نیستیم و دنبال جنگ نیستیم  بنابراین تنها راه گزینه سوم مقاومت و مستحکم کردنه بنیه های علمی ، اقتصادی کشور است.

امام جمعه موقت شهرستان بیرجند اظهار داشت: ما فرهنگ ناب اسلامی را داریم که اگر به خوبی برای مردم ما این فرهنگ تبین بشود زیرا این فرهنگ 1400 سال این مردم را استوار نگه داشته است و این فرهنگ این قابلیت را دارد که کشور مستقل و مقتدر و در اقتصاد هم هیچ وابستگی نداشته باشیم.

مختاری بیان کرد: باید تلاش کنیم بر تقویت بنیه های فرهنگی و اقتصادی و اقتصاد مقاومتی تنها گزینه پیش رو ما این است و در برابر استکبار مقاومت کنیم و این تنها راه استقلال و عزت و نجات کشور است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید