خبر فوری

برگزاری دوره آموزشی مراقب معلول در میناب

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس آمنه همت سرپرست معاونت توانبخشی بهزیستی هرمزگان گفت: دوره ی آموزشی برای 18 نفر از داوطلبان مراقب معلول در شهرستان میناب آغاز شد.

وی افزود:این طرح با هدف افزایش مشارکت خانواده ها در مراقبت و توانبخشی از معلولین و گسترش طرح های مراقبتی معلولان برگزار شد.

 سرپرست معاونت توانبخشی بهزیستی هرمزگان گفت: در این دوره اصول اولیه مراقبت های توانبخشی و پرستاری از معلولان جسمی حرکتی ، ذهنی ، نابینا ، سالمند و بیماران روانی توسط کارشناسان و متخصصین حوزه ی توانبخشی به داوطلبان بصورت تئوری و عملی به مدت 80 ساعت آموزش داده می شود.

همت افزود : پس از پایان دوره با توجه به نیازسنجی های انجام شده ،افرادی که این دوره را با موفقیت به پایان برسانند به عنوان مراقب معلول در منازل معلولان خدمات لازم را ارائه خواهند کرد.

 طرح مراقب از معلول از سال 93 با 30 مراقب و 120معلول نیازمند در شهرستان بندرعباس در حال اجرا است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *