خبر فوری

بخش تخصصی جراحی زنان و زایمان بیمارستان خلیج فارس بندرعباس افتتاح شد

دکتر لیلا خدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به انتقال بیمارستان شریعتی بندرعباس به بیمارستان خلیج فارس نیاز به هرچه سریع تر افزوده شدن بخش یاد شده احساس می شد.
وی ادامه داد: پس از انتقال فعالیت های بیمارستان شریعتی بندرعباس به بیمارستان خلیج فارس بیماران با خطر بالای استان به این بیمارستان ارجاع داده می شوند.
وی اضافه کرد: این بخش از ابتدای آبان خدمات رسانی خود به بیماران را با تامین نیازها مانند پزشک و پرستان و سایر زیرساخت های لازم آغاز کرده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: بیمارستان خلیج فارس بندرعباس تا پیش از این دارای 225 تخت فعال بود که در حال حاضر به 240 تخت رسیده است.
مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان در ماه های گذشته از تلاش ها برای رساندن بیمارستان خلیج فارس بندرعباس به ظرفیت اسمی 300 تخت خوابی تا پایان سال جاری سخن گفته بود.
حدود ١١ درصد از تخت های بیمارستانی در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس قرار دارد که بیش از ٣٢ درصد خدمات بستری استان را پوشش می دهد.
بیمارستان خلیج فارس به دنبال تعطیلی بیمارستان دانشگاهی زنان شریعتی به علت مشکل های ساختمانی و انتقال متخصصان زنان و زایمان و تعدادی از ماماهای آن مرکز به این بیمارستان، بیمارستان خلیج فارس تنها مرکز ارجاعی زنان و زایمان در هرمزگان تبدیل شده است.
3219 / 6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید