خبر فوری

توسعه الگوهای نوین و کشت گلخانه‌ای

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس فریدون همتی استاندار هرمزگان در نشست شورای هماهنگی بخش کشاورزی هرمزگان گفت: از کشاورزان هرمزگان می‌خواهیم به سمت تغییر روش‌های کشت و استفاده از الگوهای نوین گام بردارند .

وی افزود: در این زمینه نیاز است کشت گلخانه‌ای برای کاهش مصرف آب و تولید محصولات با کیفیت در هرمزگان توسعه یابد.

 استاندار هرمزگان گفت:باید در قالب یک برنامه زمان‌بندی، هدف‌گذاری مشخصی برای کشاورزی در هرمزگان صورت گیرد و تمامی امکانات برای شکوفا شدن استعدادهای این بخش بسیج شود.

همتی خواستار ارتقا بهره‌وری در استفاده از آب و زمین در بخش کشاورزی شد .

وی تولید محصولاتی همچون خرما، پرورش شتر، پرورش ماهی در قفس و میگو را بخشی از استعدادهای متنوع کشاورزی در هرمزگان برشمرد و افزود: اگر چشم اندازی مشخص برای این ظرفیت‌های مختلف داشته باشد سال به سال می‌توانیم اهداف هر بخش را تحقق بخشیم.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید