خبر فوری

اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان میناب انتخاب شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از روز چهارشنبه ایرنا، در این آیین ، علی رئوفی رئیس ، منصور آذری نائب رئیس ، روح الله بهادری خزانه دار ، حسین نوشادی منشی، جمشید خرمی محمد حاتمی ، محمد سهرابی و خیر محمد کریمی نیز به عنوان عضوشورا انتخاب شدند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب نیز در این آیین با اشاره به نقش شوراهای اسلامی در توسعه منطقه گفت: این شوراها با اتحاد و همدلی می توانند گام های موثری در راستای رشد و تعالی شهرستان بردارند.
ابوذر مهدی نخعی افزود: همراهی و تعامل شوراهای شهر و روستا در مسیر رفع دغدغه ها، مطالبات و مشکلات مردم منطقه، موجب توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در منطقه می شود.
وی اضافه کرد: شوراهای اسلامی با توجه به برخورداری از پشتوانه آرای مردمی ، می توانند در خدمتگزاری و عمران و ابادانی شهری و روستایی نقش موثری ایفا کنند.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، شورای اسلامی شهرستان میناب هم اکنون باهشت عضو اصلی از بین منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستاهای و بخش ها این شهرستان انتخاب شدند .
شهرستان میناب دارای 248 روستا و 735 شورای اسلامی می باشد .
این شهرستان با 4شهر و4بخش با جمعیت 300 هزار نفری دومین شهرستان بزرگ استان می باشد.
7194 / 6048
خبرنگار : علی نجفی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *