خبر فوری

برگزاری کارگاه‌های پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی کشور در بوشهر

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، اکبر مولایی سه‌شنبه‌شب در پایان نشست هماهنگی کمیته اجرایی پانزدهمین کنفرانس آموزش ریاضی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سینمارهای علمی بسته به موقعیت و نام سمینار برگزار می شود.

وی با بیان اینکه رشته های حوزه تعلیم و تربیت ویژه دانشگاه فرهنگیان کشور است، گفت: این کنفرانس، کنفرانس آموزش ریاضی است و این مهم ذیل دو دستگاه اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان است.

مولایی بیان داشت: باید شان و ابهت علمی یک کنفرانس علمی در سطح ملی را در نظر گرفت و متناسب با این رخداد محل های برگزاری آن را گزینش و انتخاب کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به محل اسکان و پذیرایی و آئین آغازین و پایانی کنفرانس ملی ریاضی پیشنهاد ما برای برگزاری کارگاه ها و کلاس های علمی این کنفرانس پردیس های دانشگاه فرهنگیان بود که خوشبختانه مورد تصویب کمیته اجرایی این کنفرانس قرار گرفت.

مولایی تصریح کرد: ما در پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر دو سالن با ظرفیت های متفاوت داریم که آنها را به این امر اختصاص می دهیم.

وی متذکر شد: همچنین از ظرفیت خوابگاه های این دانشگاه در پردیس خواهران و در صورت لزوم از پردیس برادران استفاده خواهیم کرد و در زمینه اسکان مهمانان کنفرانس، خانه معلم بوشهر را پوشش خواهیم داد.

مولایی خاطرنشان کرد: همه ما در کمیته علمی و اجرایی این کنفرانس باید تلاش کنیم تا این کنفرانس ملی به بهترین نحو ممکن و در بالاترین سطح برگزار شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با تقدیر از زحمات شبانه روزی دست اندرکاران این کنفرانس ملی گفت: برگزاری جلسات منظم کمیته علمی و اجرایی این کنفرانس حاکی از این است که ما حتما شاهد برگزاری یک رخداد علمی ملی کم نظیر در استان بوشهر خواهیم بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید