خبر فوری
هرمزبان:گروه اجتماعی: مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد گفت: مدارس می‌توانند، نقش مؤثری در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشند و همچنین دانش‌آموزان و فرهنگیان تاکنون در تمام صحنه‌ها و برنامه‌های بسیج حضور فعال و مؤثری داشته‌اند.

مدارس نقش مؤثری در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت دارند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، مهران سنجری‌نیا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد دیروز دوشنبه، 15 آبان در دیدار با هادی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان گفت: آموزش و پرورش عنبرآباد برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های حوزه کاری خود از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کند تا با توجه به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در بحث تحقق اهداف نظام مقدس اسلامی ایران گام‌های بلندی بر دارد.
وی افزود: فرهنگیان بزرگترین عنصر برای ترویج فرهنگ در هر جامعه‌ای هستند و جایگاه رفیعی در تربیت نیروهای انسانی کشور بر عهده دارند، تمام تلاش این قشر پرتلاش و زحمتکش در مسیر علم، دانش و آبادانی جامعه است، آموزش و پرورش در تمام زمینه‌ها به ویژه حوزه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان و همچنین اردوهای راهیان نور آمادگی لازم را برای همکاری با سپاه دارد و فضای وحدت و همدلی بسیار خوبی در این راستا وجود دارد.
سنجری‌نیا تصریح کرد: برای رفع مشکلات و موانع موجود در سطح جامعه باید همکاری و تعامل در بین تمام دستگاه‌های اجرایی با بسیج وجود داشته باشد و همواره در مسیر ارزش‌های اسلامی و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی تلاش کنیم، بسیجیان  و فرهنگیان به عنوان  قشر تأثیرگذار جامعه باید با حفظ  بصیرت، هوشیاری و روشنگری، نسل جوان و نوجوان را به سوی سعادت رهنمون کنند و در مسیر ولایت و شهدا گام بر دارند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد بیان کرد: بسیجیان از بطن جامعه هستند، همگی باید در کنار یکدیگر از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم، سپاه تنها یک واحد نظامی نیست، بلک
ه یک تشکیلات مردمی است، بنابراین هر گونه تعرض به آن را که توسط رئیس جمهور آمریکا انجام شده است، محکوم می‌کنیم، این دخالت آمریکایی‌‌ها همبستگی ملت ایران را نسبت به گذشته مستحکم‌تر می‌کند.
وی افزود: سپاه در تمام مراحل انقلاب اسلامی در پاسداری از اسلام و انقلاب با تمام توان ایستادگی کرده و در واقع طلایه‌دار حفاظت از انقلاب و ارزش‌های اسلامی است، این مجموعه آمادگی همکاری لازم با قرارگاه سازندگی را در حوزه آموزش و پرورش در دهستان نرگسان بر اساس فرم‌های ارسالی نیازسنجی، انسداد بی‌سوادی و دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل را دارد و اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام شده است.  
سنجری‌نیا عنوان کرد: مدارس می‌توانند، نقش مؤثری در ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشند و همچنین دانش‌آموزان و فرهنگیان تاکنون در تمام صحنه‌ها و برنامه‌های بسیج حضور فعال و مؤثری داشته‌اند به برکت خون شهدا و انقلاب اسلامی آرامش و امنیت در تمام کشور برقرار و پایدار است، آموزش و پرورش با بسیج و سپاه تعامل و هم‌‌افزایی بیشتری دارد و و ان‌شاء‌الله با همدلی و همراهی بتوانیم، مشکلات مردم و محرومیت‌های موجود را از میان بر داریم.
منبع: آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید