خبر فوری

آغاز توزیع بسته آموزش پیشگیری قضایی در تاکسی های بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس علیرضا احمدی منش معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری هرمزگان گفت: توزیع بسته های مطالب پیشگیرانه قضایی در 2 هزارو 830 دستگاه تاکسی شهری بندرعباس آغاز شد.

وی افزود:توزیع این بسته ها بدنبال امضای تفاهم نامه دوجانبه میان دادگستری کل استان هرمزگان و سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس آغاز شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری هرمزگان گفت: در این بسته های آموزشی عواقب و جنبه های قضایی 10 جرم و آسیب اجتماعی رایج در استان مانند سرقت، طلاق، نزاع و درگیری تشریح شده است.

 احمدی منش افزود: این بسته ها با هدف ارتقاء سطح آگاهی عمومی از مطالب پیشگیرانه و آشنایی شهروندان با جرائم اولویت دار استان هرمزگان در تاکسی ها برای مطالعه مسافران قرار می گیرد.

 وی گفت: توزیع این بسته ها از امروز و همزمان با روز فرهنگ عمومی در تاکسی های شهر بندرعباس آغاز شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید