خبر فوری

4 کارگاوه علمی و تخصصی در دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری تشکیل شد

تیمور نظری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: تاکنون 800 معلم از دانشگاه فرهنگیان استان فارغ‌التحصیل که از این مجموع سال گذشته 503 معلم فارغ‌التحصیل و در مناطق 7 گانه استان شامل اردل، کوهرنگ، خانمیرزا، میانکوه، مناطق عشایری و لردگان تدریس می‌کنند.

وی با بیان اینکه امسال نیز 300 معلم فارغ‌التحصیل و وارد سیستم آموزش و پرورش استان شده‌اند، افزود: 3 پردیس شامل پردیس باهنر شهرکرد ویژه خواهران، پردیس بحرالعلوم شهرکرد ویژه برداران و پردیس شهید رجایی فرخشهر در استان فعال هستند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت برقراری ارتباطات موثر نومعلمان با یکدیگر و با دانشگاه در جهت تقویت حس تعلق متقابل بیان کرد: پیگیری کاربست آموزش‌های علمی، مهارتی و نگرشی دانشگاه فرهنگیان در مدارس برای شناسایی نقاط قوت و ضعف احتمالی سیستم آموزشی دانشگاه انجام می‌شود.

نظری‌فرد با اشاره به ضرورت ایجاد انگیزه در بین نومعلمان به ویژه نخبگان و ترغیب آنها به منظور همکاری با دانشگاه در جهت ارتقاء کیفیت آموزشی خاطرنشان کرد: بعد از فراغت از تحصیل نیازها و مشکلات احتمالی نومعلمان بررسی و خدمات حمایتی به آنها ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه بسترهای لازم برای حضور مؤثر دانش‌آموختگان در عرصه‌های علمی، تحقیقاتی و فرهنگی جامعه به ویژه جامعه فرهنگیان ایجاد می‌شود، تصریح کرد: تقویت شأن و جایگاه معلمی، جلب همکاری و تعامل نیروهای ستادی وزارت آموزش و پرورش و تاثیرگذاری بر سایر معلمان نظام آموزش و پرورش در جهت ادامه تحصیل و ارتقاء مهارت‌های معلمی از جمله اهداف دانشگاه فرهنگیان است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تشکیل 4 کارگاوه علمی و تخصصی در دانشگاه فرهنگیان استان گفت: تشکیل این کارگروه‌ها زمینه ارتقاء سطح دانش و مهارت دانشجویان را فراهم و آمادگی آنها را برای ورود به سیستم آموزش و پرورش افزایش می‌دهد.

نظری‌فرد با اشاره به برگزاری نخستین همایش دانش آموختگان سال 95 دانشگاه فرهنگیان استان ادامه داد: این همایش با حضور 503 معلم در راستای رسالت‌های دانشگاه فرهنگیان و ارتقا مهارت‌های حرفه‌ای و توانمندی‌های علمی ـ فرهنگی معلمان و کارکنان آموزش و پرورش برگزار شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید