خبر فوری
هرمزبان:سنندج- مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: ملت ایران با معیار قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری باید در عمل ونه در شعار دشمن شناس و استکبارستیز باشند.

ملت ایران باید در عمل دشمن شناس و استکبارستیز باشند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگارمهر، رشید قربانی امروز شنبه در مراسم نمادین نواختن زنگ استکبارستیزی که در دبیرستان دخترانه شهیده سودابه احدی سنندج برگزارشد، گفت: به دلیل مبارزه هایی که به مناسبت ها و در سال های مختلف در روز ۱۳ آبانه بر علیه نظام سلطه درایران انجام شده این روز در تقویم کشورمان به نام روزملی مبارزه با استکبار نامگذاری شده است.  

وی عنوان کرد: در ۱۳ آبان سال ۵۷ جمع کثیری از دانش آموزان در مقابله با دخالت هایی که آمریکا در روند انقلاب داشت اقدام به قیام و تظاهرات کردند.

وی اظهارداشت: از دیگر رویدادهای این روز در تاریخ کشورمان تسخیر لانه جاسوسی توسط جمعی از دانشجویان پیرو خط امام بود که ضربه ای به اعتبار ملی امریکا در جهان وارد کرد.

 مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: تبعید حضرت امام خمینی(ره) توسط رژیم شاهنشاهی به ترکیه در ۱۳ آبان سال ۴۳ از دیگر رویدادهای تاریخی این روز در ایران است.

قربانی به فرمایشات مقام معظم رهبری در چند روز اخیر در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب به سه مولفه بصیرت و آگاهی، رشد و تقویت دشمن شناسی و خودباوری اشاره و تاکید کردند.

وی با بیان اینکه نظام حاکم برامریکا از اوایل انقلاب تاکنون به طور مستقیم وغیرمستقیم بیشترین دشمنی را با کشورما داشته است، بیان کرد: با معیارقراردادن سه نکته مذکور می توانیم در عمل نه در شعار دشمن شناس و استکیار ستیز باشیم.

وی اضافه کرد: اگر بخواهیم اقتدار و عزت کشورمان را حفظ وارتقا دهیم باید بصیرت و دشمن سازی خود را افزایش داده و به سلاح علم و دانش خود را مجهز کنیم.

وی اظهارداشت: کشوری که از لحاظ علمی  قوی نباشد هیچ گاه  به توسعه  و پیشرفت دست پیدا نخواهد کرد بنابراین دانش آموزان و دانشجویان دراین رابطه رسالت سنگینی برعهده دارند و باید از تمام توان وتلاش خود برای انجام وظیفه خود به نحو احسن تلاش کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید