تاکید استاندار هرمزگان بر تکمیل پایانه کشاورزی بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، استاندار هرمزگان در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت:عملیات ساخت پایانه محصولات کشاورزی در بندرعباس به علت واگذارنشدن زمین به سرمایه گذار متوقف مانده بود که با برگزاری جلسه ویژه این مشکل بزودی حل میشود.تاکید استاندار هرمزگان بر تکمیل پایانه کشاورزی بندرعباس
فریدون همتی افزود: راه اندازی پایانه های کشاورزی در دیگر نقاط استان نیز در دستور کار است.
وی با اشاره به ضرورت ایجاد مشوق های صادراتی در بخش کشاورزی گفت: بیش از 10 میلیارد تومان اعتباز برای توسعه بخش کشاورزی با کارمزد 8درصد اختصاص یافته است.
همتی افزود:50 درصد از هزینه حمل هوایی محصولات کشاورزی استان به کشور روسیه نیز از محل اعتبارات استانداری پرداخت می شود.
استاندار هرمزگان افزود:مذاکراتی با دو شرکت دانش بنیان در زمینه تغذیه و تولید محصول سالم کشاورزی برای انتقال آموزش و دانش حرفه ای کشاورزی در هرمزگان انجام شده است.
وی با تاکید بر ضرورت کاهش زمان دریافت مجوزهای سرمایه گذاری گفت:با راه اندازی مرکز خدمات سرمایه گذاری روند مراجعه سرمایه گذار به اداره های دولتی حذف می شود.
استاندار هرمزگان افزود: اداره های دولتی موظفند در مدت دو هفته درخواست متقاضیان را بررسی کنند.

انتهای خبر/ ب

ساخت پایانه محصولات کشاورزی دربندرعباس

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید