بنیاد خیریه نورآوران سلامت خدمات درمانی در رودان رایگان ارائه می کند

احمد محمودی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا’ افزود: این تیم پزشکی از اواخر آذر ماه به مدت سه ماه در رودان حضور می یابد و به بیماران و مراجعه کنندگان در زمینه های دندان پزشکی و چشم پزشکی ، به صورت رایگان خدمات درمانی ارائه می دهد.
وی خاطر نشان کرد: پس از انجام بررسی های لازم و از بین شهرستان های سیزده گانه استان هرمزگان، شهرستان رودان برای استقرار این تیم مجرب پزشکی جهت ارائه خدمات درمانی به مردم انتخاب شده است.
محمودی با بیان اینکه بنیاد خیریه نورآوران سلامت در مناطق محروم به مردم خدمات درمانی ارائه می کند، افزود: به جز حوزه شهر رودان، تمامی روستاهای بخش های چهار گانه این شهرستان، جز مناطق محروم محسوب می شوند.
این مسئول اضافه کرد: پس از انجام بررسی های لازم هنرستان کشاورزی علی ابن ابیطالب (ع) دهستان آبنما از توابع بخش مرکزی شهرستان رودان برای استقرار این تیم پزشکی انتخاب شده است.
محمودی با اشاره به اهداف این بنیاد خیریه، اظهار داشت: نورآوران سلامت با استقرار واحدهای سیار شامل کلینیک چشم پزشکی، اتاق عمل چشم و واحد دندانپزشکی، امکان ارائه خدمات درمانی مطلوب و با کیفیت را به صورت رایگان برای روستائیان مناطق محروم فراهم می نماید.
وی در پایان از همراهی دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی موسس این بنیاد خیریه و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت تدبیر و امید با کاروان سیار بنیاد خیریه نورآوران سلامت در شهرستان رودان خبر داد.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس، مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 / 6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید