خبر فوری

خوی استکبارستیزی در میان جوانان رواج پیدا کند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی احتشام در همایش استکبارستیزی که در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شد با اشاره به اینکه عقرب برخلاف مار به دنبال نیش زدن است اظهار داشت: آیه قرآن در خطاب به اهل ایمان می‌فرماید دشمنان را دوست خود ندانید اما متأسفانه برخی طرح دوستی برجامی مطرح می‌کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان از انقلاب اسلامی کینه به دل دارند، افزود: دشمنان آنچه را که پیامبر گرامی اسلام(ص) برای مسلمانان به ارمغان آورده‌اند قبول ندارند، بنابراین مسیحیان به دنبال مسلط شدن یهودیان بر قدس هستند تا حضرت عیسی ظهور کند تا بر جهان مسلط شوند.

امام‌ جمعه موقت قم با تأکید بر اینکه امکان دوستی با دشمنان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: قرآن کریم در خطاب به نبی اکرم (ص) می‌فرماید که "ای پیامبر(ص) به‌زودی متوجه خواهی شد که دشمن دین و مؤمنین یهودیان هستند"، بنابراین همان‌طور که در زیارت عاشورا هم وجود دارد باید لعنت بر آمریکا و یهود را رواج داد.

وی وهابیت را دست‌پرورده یهودیان دانست و عنوان کرد: یهودیان به هر مسئولیتی برسند قطعاً با حیله‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی با مسلمانان مبارزه خواهند کرد.

احتشام ابراز کرد: اگر می‌خواهیم مقابل آمریکا و استکبار  همانند امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ایستاده و به نسل بعد منتقل کنیم باید خوی استکبارستیزی آنان را رواج دهیم.

وی دشمن‌شناسی را از نظر فرهنگ و قرآن یک وظیفه دانست و تصریح کرد: یهودیان دشمنان اصلی اسلام هستند و امام(ره) نخستین فردی بودند که فرمود اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود و متأسفانه بعد از امام خمینی(ره) نتوانستیم دیگر فرهنگ دشمن‌شناسی را رواج دهیم.

امام‌جمعه موقت کاشان خاطرنشان کرد: هر فردی که در آمریکا رئیس‌ جمهور می‌شود باید با یهودیان ارتباط داشته باشد، همان‌طور که کلینتون و ترامپ با یهودیان دیدار کرده و به آنان وعده دادند که اگر رئیس‌ جمهور شوند تحریم‌ها را بر علیه ایران افزایش خواهند داد.

وی عنوان کرد: کشور آمریکا هر ساله کشور ایران را جزو لیست ضد حقوق بشر قرار می‌دهد اما در حالی که خود آنان جنایت‌های وحشتناکی را مرتکب می‌شوند، در واقع ما از کنار جنایت‌های آنان به‌سادگی گذشته اما آنان ما را محکوم به جنایت نکرده می‌کنند.

احتشام ادامه داد: پنج سال هزینه صرف کرده‌ایم تا بالاخره یکی از مسئولان در هفته گذشته برای نخستین بار در سخنرانی به‌جای واژه آمریکا از استکبار استفاده کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید