تیم آزادگان رودان قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان هرمزگان شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان رودان گفت: دور برگشت رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان هرمزگان با حضور چهار تیم آزادگان رودان، نورالزهرا بندرعباس ، پی صخره جنوب میناب و ادویه مارکت بندرعباس سوم تا پنجم آبان ماه به میزبانی شهرستان رودان برگزار شد.
محمدحسن رأفتی شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم آزادگان رودان با کسب چهار پیروزی در دور رفت و برگشت و کسب 12 امتیاز با اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستاد.
وی ادامه داد: تیم های ادویه مارکت بندرعباس با 11 امتیاز و پی صخره جنوب میناب با 7 امتیاز جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
رأفتی خاطر نشان کرد: تیم نورالزهرا بندرعباس که در دور رفت 4 امتیاز کسب کرده بود از حضور در دور برگشت رقابت ها انصراف داد.
دور رفت رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان هرمزگان، بیست و ششم تا بیست و هشتم مهرماه به میزبانی شهرستان بندرعباس برگزار شد.
7196 /6048
خبرنگار: طیبه رحیمی ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید