خبر فوری

درخشش وزنه بردار رودانی در رکورد گیری اردوی تیم ملی وزنه برداری کشور

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، سرپرست اداره ورزش و جوانان رودان عصر پنجشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: رکورد گیری پایانی اردوی سطح دریای تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان به منظور آماده سازی برای حضور پرقدرت در رقابت های قهرمانی جهان در آناهیم آمریکا چهارشنبه سوم آبان ماه با حضور پرشورعلاقمندان به این رشته المپیکی و جذاب، در سالن شهید نوبخت شهرستان بابلسر برگزار شد.
محمدحسن رافتی افزود: مجید عسکری با بالای سر بردن وزنه 143 کیلوگرمی در حرکت یک ضرب، مهار وزنه 179 کیلوگرمی در دو ضرب و مجموع 322 کیلوگرم در دسته 69 کیلوگرم، بار دیگر شگفتی ساز شد.
وی ادامه داد: این جوان 26 ساله و خوش آتیه رودانی، ورزش وزنه برداری را از سال 78 شروع کرد و از سال 85 آن را بصورت حرفه ای ادامه داده است.
مجید عسکری قهرمانی رقابت های آسیایی رده سنی نوجوانان در وزن 50 کیلوگرم در سال 2006، نایب قهرمانی رقابت های آسیایی رده سنی بزرگسالان در وزن 56 کیلوگرم در سال 2011 و نایب قهرمانی رقابت های جهانی مالزی در رده سنی جوانان در وزن 56 کیلوگرم در سال 2011 را در کارنامه ورزشی خود به ارمغان دارد.
کسب عنوان پنجمی در المپیک دانشجویی روسیه در سال 92، عنوان هفتمی در رقابت های جهانی 2013 لهستان و مقام ششمی بازی های آسیایی 2014 از دیگر افتخارات مجید عسکری ورزشکار رودانی است.
عسکری همچنین کسب مدال برنز رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان در سال 2015 و قهرمانی در رقابت های کاپ جهانی قطر در سال 2016 را در کارنامه ورزشی خود دارد.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس، مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196/7408
خبرنگار: طیبه رحیمی * انتشار: محمد جهانگیریان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید