خبر فوری

خاک‌سپاری پیکرهای دو شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی قشم

‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا،سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان در مراسم تشییع این شهدای گمنام با بیان اینکه شهدای ایران الگوی مقاومت هستند، تصریح کرد: آرامگاه این دو شهید در دانشگاه آزاد اسلامی محل دلدادگی اساتید و دانشجویان برای بهره‌گیری از نور معرفت بیشتر و حرکت در مسیر علم و دانش و ادامه راه شهدا است.

وی افزود: دوران هشت‌ساله جنگ تحمیلی در حقیقت برگی از دفتر انقلاب اسلامی است و دفاع ما از اسلام همچنان ادامه دارد.

همچنین در ادامه این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قشم، خاطرنشان کرد: پیکرهای دو شهید ۱۷ و ۲۱ ساله مربوط به عملیات رمضان و کربلای ۴ چهارشنبه‌شب از تهران وارد جزیره قشم شد و دیروز از مصلا امام علی (ع) تا صحن امامزاده سید مظفر (ع) شهر قشم تشییع شدند.

رحمت‌الله دهقانی افزود: این دو شهید گمنام دفاع مقدس صبح امروز نیز از امامزاده سید مظفر (ع) تا دانشگاه آزاد اسلامی در ۱۸ کیلومتری شهر قشم در روستای هلر تشییع و به خاک سپرده شدند.

وی گفت: با ورود این دو شهید گمنام به قشم، این جزیره در مجموع تاکنون میزبان ۱۵ شهید گمنام بوده است که ۷ شهید در شهر قشم، ۲ شهید در جزیره هرمز، ۲ شهید در جزیره لارک، ۲ شهید در جزیره هنگام و ۲ شهید نیز در روستای هلر (دانشگاه آزاد اسلامی) مدفون‌شده‌اند.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید