خبر فوری

بندرعباس میزبان چهارمین سوگواره استانی نوحه های نشسته

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،علیرضا درویش نژاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری چهارمین سوگواره استانی نوحه های نشسته در بندرعباس خبر داد.

 وی گفت : این سوگواره با هدف حفظ و اشاعه سنت های عزاداری محلی و تصحیح نسخ نوحه های سنتی برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود:چهارمین سوگواره استانی نوحه های نشسته با حضور گروه های نوحه خوان از شهرستان میناب ، بندر عباس ، رودان ، بندر لنگه ، قشم و حاجی آباد پنجم آبان در حسینیه شمیلی های بندرعباس برگزار خواهد شد.

درویش نژاد گفت: امامزاده شاه مرعش ، نصیرایی و کنار ترش میناب میزبانان سه دوره قبلی مرحله استانی این سوگواره بودند و همچنین هفت دوره مرحله شهرستانی این سوگواره در محلات شهرستان میناب برگزار شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید