خبر فوری

پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای تولیدی هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: از زمان آغاز طرح رونق تولید تاکنون166 میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع بانکی به واحدهای تولیدی هرمزگان پرداخت شده است.

وی افزود: این تسهیلات را 33واحد راکد، نیمه فعال و طرح های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی استان دریافت کردند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: امسال مقرر شده در کشور 200 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای راه اندازی مجدد و افزایش ظرفیت تولید 10 هزار واحد راکد و نیمه فعال، تکمیل و راه اندازی شش هزار طرح سرمایه گذاری با پیشرفت فیزیکی 60 درصد و 100 هزار میلیارد ریال برای بازسازی و نوسازی پنج هزار واحد تولیدی پرداخت شود.

خلیل قاسمی افزود: سهم هرمزگان از این تسهیلات دو هزار و 800 میلیارد ریال برای راه انداری واحدهای تولیدی استان و تکمیل طرح هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد است.

وی گفت: سهم اختصاص یافته به استان، برای بازسازی و نوسازی واحدها دو هزار و 400 میلیارد ریال است.

قاسمی صدور مجوزهای صنعتی و نظارت بر اجرای طرح ها، فعالیت واحدهای تولیدی و رفع مشکلات صنایع را از وظایف حوزه صنعت در سازمان عنوان کرد و گفت: برای تسهیل در ارائه خدمات و انجام وظایف تمهیداتی فراهم شده تا خدمات به صورت سیستمی ارائه شده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری مستمر نباشد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید