خبر فوری

وزارت راه هنوز اسناد مربوط به حادثه اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی را به کمیسیون عمران ارائه نکرده است

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل و سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت بررسی حادثه دانش‌آموزان هرمزگانی در کمیسیون متبوعش اظهار داشت: در حال حاضر پس از بررسی‌های کمیسیون در این‌باره منتظر اسناد و مدارک لازم از سوی دستگاه‌های متولی،‌ راهداری، وزارت راه و پلیس راه هستیم؛ چرا که کمیسیون خواسته بود این این مدارک را هر چه سریع‌تر به کمیسیون ارائه کنند.

وی افزود: گزارش کمیسیون به علت عدم ارائه اسناد و مدارک، هنوز نهایی نشده است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: احتمالا اسناد مربوطه تا هفته آینده به کمیسیون ارائه شود و ضمن آن ما پس از بررسی‌های لازم گزارش خود را برای قرائت در صحن علنی مجلس آماده خواهیم کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید