خبر فوری

آغاز به کار نمایشگاه علوم قرآنی در پارسیان

هرمزبان:نمایشگاه علوم قرآنی با هدف عرضه محصولات فرهنگی قرآنی از امروز فعالیت خود را در شهرستان پارسیان آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،محمود اسدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارسیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پارسیان با اشاره به افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه علوم قرآنی فرصت خوبی در اختیار علاقمندان به کتاب‌های دینی مذهبی قرار می‌دهد تا آخرین و جدیدترین کتاب‌های چاپ شده در این زمینه را تهیه کنند.
وی اضافه کرد: دوری شهرستان از مرکز استان و مراکز فروش محصولات علوم قرآنی باعث می‌شود مردم از این قبیل نمایشگاه‌ها به‌خوبی استقبال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارسیان گفت: نمایشگاه علوم قرآنی به‌عنوان یکی از مطالبات مردم شهرستان همه ساله ماه رمضان در مناطق مختلف شهرستان برپا می‌شود که امسال این نمایشگاه از شهر دشتی آغاز به کار کرد و در نظر داریم در دیگر مناطق پرجمعیت شهرستان نیز برپا کنیم.

اسدی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه نمونه‌هایی از قرآن‌های نفیس، تفاسیر و دیگر کتاب‌های مذهبی عرضه می‌شود که با 20 درصد تخفیف به فروش می‌رسد.

یادآور می‌شود؛ در شهرستان پارسیان به عنوان شهرستانی فرهنگی همه ساله نمایشگاه‌های کتاب در ابعاد کوچک و بزرگ برگزار و کتاب‌های مذهبی به عنوان نمایشگاه‌های علوم قرآنی در ماه رمضان نیز عرضه می‌شود .

این شهرستان‏، غربی‌ترین منطقه هرمزگان محسوب شده و در مجاورت با استان‌های بوشهر از غرب و شمال با فارس است.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید