خبر فوری

شهدای مدافع حرم مظهر بصیرت هستند

شهدای مدافع حرم مظهر بصیرت هستندبه گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامعلی حداد عادل، مشاور عالی مقام معظم رهبری در آئین اختتامیه دومین جشنواره سراسری ادبی «حبیب حرم» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سرلشگر شهید «حاج حسین همدانی» اظهار داشت: شهید «همدانی» مظهر ایمان، همت، شجاعت و اخلاق و جوانمردی استوی با اشاره به بصیرت شهدای مدافع حرم آنها را مظهر بصیرت دانست و عنوان کرد: این بصیرت امری است که همه به آن محتاج هستیم و باید چراغ راه ما باشد..

وی با اشاره به سخنان بی اساس ترامپ علیه ایران تصریح کرد: مشکل ترامپ و صهیونیست سلاح هسته‌ای نیست بلکه ناراحتی ترامپ و نوکران منطقه از وجود مدافعان حرم و امثال شهید «همدانی» و «حججی» است.

خبر در حال تکمیل است …

 

 

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید