خبر فوری
حجت الاسلام محب زاده رئیس آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی با انتشار یادداشتی در پایگاه خبری هرمزبان به گستاخی های اخیر ترامپ واکنش نشان داد.

حجت الاسلام محب زاده: گستاخی های ترامپ تأثیری در اراده پولادین سپاه ندارد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان متن یادداشت به این شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین
در چند روزه اخیر شاهد حملات بی سابقه سیاست مداران آمریکایی و در رأس آنها ترامپ رئیس جمهوری این کشور به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودیم.

آمریکایی ها که خود تروریسم را ایجاد می کنند و ژست مبارزه با آنر را می گیرند، مصداق آیه ی شریفه ی » و اذا قیل لهم لا تفسدوا فی الارض قالو انما نحن مصلحون * الا انهم هم المفسدون ولکن لایشعرون« هستند. عدم صداقت و جدیت آنها در مبارزه با تروریسم در این جمله اوباما که گفته بود:»مبارزه با داعش حداقل 30 سال زمان خواهد برد« به روشنی نمایان است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسالت اصلی خود را پاسداری از انقلاب و آرمان های آن می داند و صادقانه در این راه گام برداشته است؛ نیروهای مؤمن و انقلابی سپاه به تعبیر قرآن «کالجبل الراسخ» هستند و گستاخی های ترامپ تأثیری در اراده پولادین سپاه ندارد.

از آنجا که آمریکا به بهانه مبارزه با گروه های خودساخته تروریستی همچون داعش می خواهد سالها حضور نظامی خود را در کشورهای منطقه حفظ نماید و با درگیر نمودن کشورها با تروریسم امنیت رژیم جعلی اسرائیل را تضمین کند، همکاری صادقانه دلاوران جان برکف سپاه با کشورهای منطقه – که در راستای امنیت کشور نیز هست – را بر نمی تابد و چنین دیوانه وار به سپاه حمله می کند.

به درستی که رئیس جمهور محترم کشورمان نیز در طی سخنانی علت عصبانیت آمریکا از سپاه را کمک های مستشاری این بازوی توانمند ملت به کشورهای عراق، سوریه و لبنان در جهت ازاله تروریسم تکفیری قلمداد نمودند.

از درگاه خداوند متعال برای فرزندان برومند ملت ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توفیق و بهروزی مسئلت نموده و در پایان خطاب به آمریکا جمله معروف شهید بهشتی را می گویم که بیان داشتند:«به آمریکا بگویید عصبانی باش و از عصبانیت خود بمیر». (قُلْ مُوتُوا بِغَيْظِکُمْ)
غلامرضا محب زاده
25 مهرماه 1396

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید