خبر فوری

افزایش استاندارد زمینه ساز بهبود صادرات، بهبود سلامت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،عیسی باقرزاده مدیرکل استاندارد هرمزگان افزود: افزایش استاندارد رشد صادرات، بهبود سلامت و رونق اشتغال را درپی دارد .

عیسی باقرزاده گفت:پارسال 55 هزار اظهارنامه گمرکی در آزمایشگاه های استاندارد هرمزگان بررسی شد که موجب واریز 176 میلیارد تومان درآمد به خزانه کشور شده است.
وی گفت: نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی باید پیگیر بخش عمده ای از این درآمد باشند تا به هزینه های جاری استان اختصاص یابد.
مدیرکل استاندارد هرمزگان با اشاره به اینکه شصت درصد صادرات و واردات کشور از هرمزگان صورت می گیرد افزود: افزایش پوشش استاندارد برای محصولات ساخت داخل از مهم ترین برنامه ها است.
باقرزاده از مردم خواست به پویش خرید کالای استاندارد ایرانی بپیوندند .
وی گفت: نباید به واسطه رقابت در بازار، کیفیت و استاندارد نادیده گرفته شود ، زیرا سلامت مردم از همه چیز مهم تر است.
در این مراسم نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: رونق اقتصادی استان نیازمند بالابردن کیفیت کالا با قیمت مناسب است که این امر تنها با توجه بیشتر به بهره وری میسر است.
حسین هاشمی تختی افزود: برای جلوگیری از ورود کالای نامرغوب به کشور، مبارزه با قاچاق های سازمان یافته باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید