خبر فوری

در مقابل درد و دل یک ورزشکار باید به فکر دلجویی باشیم نه مقابله!

احمد مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص گلایه‌های حسن دهقانی، مدال‌آور مسابقات پاراآسیایی و جهانی پرتاب وزنه معلولین، افزود: ورزشکاران استان هرمزگان و کشور برای اهتزاز نام ایران اسلامی در میادین بین‌المللی از زندگی و خانواده گذشته و با تمرین و مجاهدت سعی در خوشحالی دل مردم دارند.

وی با بیان اینکه اغلب ورزشکاران کشور به‌ویژه هرمزگان دارای مشکلات بسیاری از لحاظ تأمین شرایط زندگی و مادی جهت رفع دغدغه و انجام تمرینات ورزشی هستند، شکی نیست، اظهار کرد: نباید بابیان درد و دل یک ورزشکار مسئولین واکنش تندی از خود نشان دهند بلکه باید به فکر دلجویی از وی باشند و هرگونه بی‌احترامی و واکنش منفی به گفته‌های دهقانی را محکوم می‌کنم.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان هرمزگان با اشاره به اینکه یک مسئول برای آن در مسند کاری قرار می‌گیرد تا گرهی از مشکلات ورزشکاران را برطرف کند، اضافه کرد: وقتی ورزشکاری نباشد و انگیزه‌ای برای ادامه کار آن‌ها فراهم نکنیم، حضور مسئول دیگر چه سودی دارد.

مرادی بابیان اینکه حسن دهقانی از قهرمانان ارزنده و تاریخ‌ساز ورزش هرمزگان است، اضافه کرد: باید به مشکلات این ورزشکار رسیدگی کنیم نه آنکه در مقابل بیان مشکلاتش جبهه بگیریم و سعی کنیم درد و دل‌های وی را انکار کنیم.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس ادامه داد: بنده به‌عنوان رئیس هیئت و مسئولان استان هرمزگان وظیفه‌ دارند در مقابل تلاش‌ها و افتخارآفرینی ورزشکاران همچون دهقانی نیازهای اولیه‌اش را تأمین کنیم و به‌طور حتم باید به فکر حمایت از ورزشکاران به‌ویژه مدال‌آوران بین‌المللی خود باشیم.

مرادی در پایان گفت: در تلاشم با حمایت مسئولان استان بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات این ورزشکار را برطرف کنیم تا در مسابقات پاراآسیایی 2018 جاکارتا شاهد مدال طلای دهقانی و اهتزاز نام ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *