برگزاری کلاس آموزشی پیشگیری از پدیکلوزیس در سیریک

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،عبدالرئوف جمشیدزاده مسئول بهداشت دهان و دندان شهرستان سیریک از برگزاری یک دوره کلاس آموزشی پیشگیری از پدیکلوزیس (شپش) و بهداشت دهان و دندان ویژه معلمین مدارس شهر سیریک و بهورزان مرکز بهداشتی درمانی خبر داد.

 وی در خصوص آشنایی با آناتومی دندان، علل پوسیدگی دندان، راه های پیشگیری از پوسیدگی دندان، فلورایدتراپی با استفاده از وارنیش فلوراید و راه های جلوگیری از بروز صدمات دندانی در مدارس به فراگیران آموزش های لازم را ارائه داد و در پایان به سؤالات مطرح شده از طرف مربیان، پاسخ داده شد.

مسئول بهداشت دهان و دندان شهرستان سیریک درباره آلودگی سربه شپش در مدارس گفت: این پدیده یک مسئله اجتماعی و گریبان گیر بسیاری از جوامع است و کلیه طبقات اجتماعی اقتصادی جامعه ممکن است دچار این آلودگی شوند.

جمشیدزاده افزود: به منظور افزایش سلامت دانش آموزان و آگاهی دادن به معلمان در خصوص علائم، راه های انتقال، پیشگیری و درمان بیماری پدیکلوزیس و همچنین بهداشت دهان و دندان، اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی در تمامی مراکز بهداشتی درمانی با حضور معلمین مدارس و بهورزان خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید