خبر فوری

محلات بندرعباس را برای فروشندگان مواد مخدر ناامن می‌کنیم

‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایسنا، ‌علیرضا احمدی منش صبح امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های مطلوب بسیج و ناجا و صدور آراء قاطع قضات شریف عرصه را بر قاچاقچیان مواد مخدر تنگ و محلات بندرعباس را برای فروشندگان مواد مخدر ناامن می‌کنیم.

وی اظهار کرد: فعالیت و کشفیات مأمورین مبارزه با مواد مخدر بسیار قابل‌توجه و چشم‌گیر است، ولی تا زمانی که مواد مخدر در دسترس مصرف‌کنندگان باشد و به‌راحتی در محلات شهر توزیع شود مردم از این نوع مبارزه و کشفیات حس خوبی نمی‌گیرند، دادگستری کل استان هرمزگان با عوامل تولید و توزیع مواد مخدر قاطعانه برخورد و منازل و مراکز تولید و توزیع مواد مخدر نیز پلمب و توقیف می‌شوند.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید