خبر فوری

برجام سندی نیست که مرتبط با امور داخلی آمریکا باشد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،فریدون همتی استاندار صبح امروز در نشستی خبری با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور امریکا و پاسخ ریاست جمهوری ایران به سخنان وی، افزود: شب گذشته دکتر روحانی با حمایت مقام معظم رهبری و نیروهای مسلح پاسخی انقلابی توام با تدبیر با سخنان ترامپ داد که مایه دلگرمی و امید و وحدت بیشتر در بین ایرانیان داخل و خارج از کشور است.

وی افزود: زمانی که ملت و مسئولان همه در کنار هم برای پیگیری مسائل هستند، توفیق از آن ما خواهد بود.

استاندار هرمزگان گفت: مواضع غلطی که در برابر سپاه گرفته‌اند، همانطور که ریاست جمهوری گفتند مواضعی غلط و اشتباه و نارواست چرا که سپاه نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای منطقه نیز محبوب دل‌هاست.

همتی افزود: اگر حمایت‌های امروز سپاهد نبود دنیا شاهد تولد دولت‌های داعشی در منطقه بود، آن ها از موفقیت‌های ایران در برابر تروریست عصبانی هستند و سپاه را به طور نادرست مورد اشاره قرار می‌دهند.

وی گفت:  هر چه ما بیشتر در کنار هم باشیم ناامیدی دشمنان بیشتر خواهد شد و این به منزله اتحاد بیش از پیش بین ملت است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید