خبر فوری

رییس جمهور آمریکا هرگز برجام را نمی پذیرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، مراسم دهه دوم محرم در ارزوئیه با حضور آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان در هیات رزمندگان اسلام برگزار شد.
آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان در این مراسم گفت: مشکل ازدواج جوانان از اساسی ترین مشکلات در جامعه است و لذا مسئولان همه باید همت کنند تا مشکلات ازدواج جوانان برطرف وزمینه ازدواج برای آنها فراهم شود ،زیراترویج فرهنگ ازدواج آسان میتواند در برطرف شدن بسیاری از مشکلات موثر باشد.
آیت الله نعیم آبادی افزود: آمریکا دشمن بوده وهست و خواهد ماند زیرا تفکر و نگرش آنها کاملا منفی ومغرضانه است ،آنان به قانون ،حقوق بشر و هیچ پیشنهادی پایبند نیستند.
وی افزود :رییس جمهور آمریکا فقط ساز مخالف دارند و در گستاخی وجنون موج می زنند و همینطور هرگز برجام را نخواهند پذیرفت چون حالت جنون و دیوانگی دارد.
وی یاد آور شد:لذا حرکت جهادی وحدت و استحکام و حفظ ارزشهای نظام می تواند مارا در مقابله با آن به نتیجه برساند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید