خبر فوری

جوانان کشور امروز در صف ایثار و ازخودگذشتگی هستند

سید مهدی صادقی ظهر امروز در حاشیه تشییع شهدای دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره تجدید بیعت دوباره مردم با شهدا اظهار داشت: قدرشناسی مردم بعد از گذشت حدود چهار دهه از ایثار و فداکاری جوانان این مرز وبوم، در کنار نشان دادن پایبندی مردم به آرمان‌های انقلاب سبب ایجاد روحیه ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم همواره نشان داده که برای خون شهدا ارزش قائل هستند، خاطرنشان کرد: مردم انقلابی و مؤمن انقلاب اسلامی نسبت به خون شهدا پایبند و به آن ارج می‌نهند.

استاندار قم با تأکید بر اهمیت توجه نسل جوان به چرایی ایثار شهدا ابراز کرد: تشییع پیکرهای شهدا به‌نوعی تجدید بیعت با یاد و خاطره آن‌هاست و امروز جوانان کشور با تبعیت از مقام معظم رهبری و شهدا در صف ایثار و از خودگذشتگی قرار دارند.

وی با بیان اینکه  حضور شهدا در بین مردم یادآور خاطراتی بوده که شهدا به خاطر اسلام و برای پایداری نظام از جان خود گذشته‌اند، تصریح کرد: طنین‌انداز شدن یاد شهدا سبب قرب الهی و ایجاد مسئولیت برای همه مردم می‌شود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید