خبر فوری

نگارش مقاله علمی و حفظ احادیث، مجازات ۸ نفر از حاملان مشروبات الکلی

نگارش مقاله علمی و حفظ احادیث مجازات ۸ نفر از حاملان مشروبات الکلینیک طبع قضای هرمزگانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار کرد:در پی دستگیری ۸ نفر از حاملان مشروبات الکلی در شهرستان رودان، با در نظر گرفتن شرایط و ضوابط موجود، حکم مجازات حبس آنان به حکم تهیه و تنظیم مقاله و حفظ احادیث با عنوان مضرات استفاده از مشروبات الکلی و حفظ احادیث موجود در این خصوص تبدیل شد.

رئیس دادگستری شهرستان رودان با اعلام این خبر اظهار داشت: رویه اخیر قوه قضائیه استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس برای مرتکبان جرائم با حبس‌های کوتاه‌مدت است.

وی تصریح کرد: در راستای همسویی با سیاست‌های قوه قضائیه و تاکیدات مکرر رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، به صدور این رای مباردت کردم.

وی تأکید کرد: با استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس فرد مرتکب دچار سرخوردگی ناشی از بدنامی زندان رفتن نخواهد شد ضمن اینکه با معارف ناب اسلامی در خصوص مضرات مصرف یا توزیع مشروبات الکلی در سطح جامعه آشنا خواهد شد.

این قاضی در پایان خاطرنشان کرد: چنانچه مرتکب جرم از انجام دستورات دادگاه در خصوص تحقیق و گردآوری مقاله و یا حفظ احادیث ائمه معصومین خودداری نماید مجازات حبس در خصوص وی اعمال می‌شود.  

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید