خبر فوری

دانش آموزان ابوموسی درس مهر و عاطفه ها را سرمشق نمودند + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا محب زاده مدیر آموزش و پرورش این شهرستان در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمدگویی به فرماندار محترم شهرستان ابوموسی جناب آقای سجادی و دیگر مدعوین افزود: در فرهنگ عاشورای اباعبدالله الحسین علیه السلام عاطفه ها و مهر نهادینه شده است و هر جایی از تاریخ عاشورای امام حسین (ع) را که ورق بزنیم می توانیم مهر و محبت را سراغ بگیریم.

محب زاده افزود: قمر، هانیه و وهب سه نفری هستند که قبل از قیام عاشورا از اهل اسلام نبودند ولی هنگامی که با مهر و عطوفت  اباعبدالله الحسین مواجه شدند، دلهایشان به سمت اسلام و امام جذب شد.

وی در ادامه تصریح کرد: درسی که امروزه می توانیم ازفرهنگ عاشورا بگیریم و فرزندان خود را با آن درس آشنا کنیم، درس مهر و عطوفت و کمک کردن به همنوع است.

در ادامه مراسم و پس از نواخته شدن زنگ عاطفه ها، دانش آموزان دبستان ریحانه پاکت های مهر و محبت خود را در صندوق کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دادند.

تصاویری از این مراسم را در ادامه مشاهده می نمایید:

 

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید