خبر فوری

معدوم‌سازی 952 کیلوگرم موادغذایی غیرمجاز در قشم

هرمزبان:سرپرست شبکه بهداشت قشم از کشف و معدوم‌سازی 952 کیلوگرم انواع مواد غذایی غیر مجاز طی ماه رمضان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،منصور سالاری صبح امروز در نشستی خبری گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان نظارت بر فعالیت‌های بهداشتی مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی در ساعات غیر اداری بالاخص ساعات قبل از افطار در قالب طرح تشدید انجام گرفت که در هفته اول از اجرای طرح و طی 312 مورد بازرسی که توسط بازرسان سلامت محیط این مرکز انجام گرفت بیش از 952 کیلوگرم انواع مواد غذایی غیر مجاز کشف و معدوم گردید.

وی با بیان ابنکه مطابق با آئین نامه بهداشتی فروش زولبیا و بامیه در سوپر مارکت‌ها ممنوع است گفت: بیش از 200 کیلوگرم زولبیا و بامیه موجود در سوپر مارکت‌ها جمع‌آوری و معدوم گردید.

سرپرست شبکه بهداشت شهرستان قشم اظهار داشت: بازرسان این مرکز موفق به کشف 500 لیتر نوشیدنی دارای رنگ غیرمجاز E102 در روستای هلر شدند که در این زمینه جهت دو واحد صنفی متخلف پرونده قضایی تشکیل و موضوع در دست پیگیری است.

سالاری در پایان با اشاره به این که بازرسان این مرکز تمام تلاش خود را جهت تامین سلامت مواد غذایی شهروندان می‌کنند از عموم شهروندان و مسافران خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در واحدهای صنفی موضوع را از طریق سامانه شکایات 1490 جهت پیگیری مطرح کنند./خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید