خبر فوری

کشف شیره غیر مجاز گیاه دارویی آنغوزه در بستک

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،حامد احمدپورسرپرست اداره منابع طبيعي و آبخيزداري بستك گفت: ده کیلوگرم شیره و صمغ از  ٣٠  هكتار زمین برداشت شده بود.

وی افزود:پس از سير مراحل قانوني متخلفين به پرداخت مبلغ 135 ميليون و 900 هزار ريال برای خسارت به منابع طبيعي و پرداخت مبلغ پنج ميليون ريال به نفع صندوق دولت محكوم  شدند.

سرپرست اداره منابع طبيعي و آبخيزداري بستك گفت:این اداره ضمن برخورد قاطع با قاچاق محصولات فرعي جنگل و مرتع امادگي دارد در صورت مراجعه بهره برداران و فعالان جوامع روستايي در خصوص برداشت محصولات فرعي جنگلي و مرتعي پس از تهيه طرح در راستاي برداشت اصولي محصولات همكاري و زمينه هاي لازم را فراهم کند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید