خبر فوری
هرمزبان:مدیر اجرایی فعالیت های قرآنی موسسه «نور» روستای روتان دهستان شهید مردان بخش بمانی شهرستان سیریک از صدور گواهینامه پایان دوره برای ۱۰۰ نفر از شرکت کنندگان در دوره تربیت مربی قرآن کودک و نوجوان و شیوه های کلاس داری در این موسسه خبرداد.

مربیان قرآنی کودک و نوجوان روستای روتان گواهینامه مربیگری دریافت کردند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شبستان نوشت: میثم رییسی، مدیر اجرایی فعالیت های قرآنی موسسه «نور» روستای روتان دهستان شهید مردان بخش بمانی شهرستان سیریک خاطرنشان کرد: دوره تربیت مربی قرآن کودک و نوجوان و شیوه های کلاس داری به مدت سه روز و با حضور یکی از اساتید برجسته کشوری در روتان برگزار شد.
وی افزود: مربیان شرکت کننده در این دوره، با نحوه تدریس قرآن به گروه های سنی کودک و نوجوان، بهره گیری از نرم افزارهای قرآنی، روش های کلاس داری نوین آشنا شدند.
رییسی عنوان کرد: پس از برگزاری دوره و انجام آزمون های شفاهی و کتبی، به شرکت کنندگانی که موفق به کسب امتیاز لازم شدند، گواهینامه پایان دوره اعطا شد.
وی گفت: این گواهینامه که از سوی اداره قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان صادر شده است به منزله 40 ساعت آموزش ضمن خدمت محاسبه می گردد.
گفتنی است؛ موسسه قرآن و عترت « نور » روستای روتان دهستان شهیدمردان بخش بمانی شهرستان سیریک در شرق استان هرمزگان فعالیت های شاخصی را در مباحث آموزش قرآن و همایش های قرآنی در دست اقدام دارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید