خبر فوری

هماهنگی بین دستگاه ها برای پیشرفت هرمزگان ضروری است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از شنبه خبرنگار ایرنا، فریدون همتی در بازدید از طرح های عمرانی بندرعباس اظهار داشت: هدف از این بازدید آشنایی با طرح های عمرانی و ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و عمرانی برای بهره برداری سریع‌تر این طرح ها و حل مشکلات مردم است.
وی تصریح کرد: هرمزگان ظرفیت های بسیاری برای توسعه و پیشرفت دارد که باید به منظور بهره مندی هر چه بیشتر از این ظرفیت ها برنامه ریزی جامع و کاملی صورت گیرد.
استاندار هرمزگان با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها باید با شناخت ظرفیت های استان در راستای تحقق این موضوع گام برداند.
استاندار هرمزگان در این بازدید، از مسکن مهر پیامبر اعظم(ص)، پلاژ بانوان در سورو، خور گورسوزان، تقاطع غیر هم سطح آزادگان و زیر گذر ابوموسی بازدید کرد و از نزدیک پیشرفت فیزیکی و مشکلات فراروی این طرح ها را مورد بررسی قرار داد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید