خبر فوری

مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر به میزبانی کیش برگزار می شود

هرمزبان:رییس هیات بدمینتون کیش از قطعی شدن برپایی مسابقات بین المللی بدمینتون ‘جام فجر’ به میزبانی کیش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،قدرت الله ابراهیمی روز پنجشنبه در گفت وگو اختصاصی با خبرنگار ایرنا در مورد ظرفیت های حوزه ورزش کیش برای برگزاری رقابت های ملی و بین المللی اظهار داشت : با مساعدت مدیرعامل منطقه آزاد کیش و تلاش های معاونت ورزش و آموزش ،امکانات خوبی برای رشته های مختلف ورزشی در نظر گرفته شده است .

وی اظهار داشت : با رایزنی های صورت گرفته با فدراسیون بدمینتون و ظرفیت های موجود ، کیش به عنوان میزبان مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر که در بهمن ماه برگزار می شود در نظر گرفته شده است .

ابراهیمی با بیان اینکه کشورهای سرشناس آسیایی زیادی در این رشته ورزشی فعالیت می کنند گفت : انتظار داریم حدود 30 کشور همچون مالزی ، اندونزی و ترکیه در این رقابت ها حضور پیدا کنند .

وی اظهار داشت : با توجه به امکانات خوب منطقه و تلاش های صورت گرفته برای تجهیز سالن و رایزنی های که با فدراسیون و همچنین کنفدراسیون آسیا انجام خواهیم داد بدنبال این هستیم تا کیش را به عنوان پایگاه بدمینتون آسیا مطرح و معرفی کنیم .

رییس هیات بدمینتون کیش همچنین از برگزاری اردوی تیم بدمینتون بانوان از اواخر تیر ماه در جزیره کیش خبر داد و افزود : کیش در روزهای هشتم تا هیجدهم تیر ماه میزبان تیم ملی پسران بود که به اذعان سرمربی و اعضای تیم اردوی خوبی برگزار شد.

وی سطح اردوی برگزار شده را خوب ارزیابی کرد و افزود : انتظار این سطح را نداشتیم ، بازیکنان خوبی در این اردو حضور داشتند ، تمرینات ورزشکاران جزیره در کنار اعضای تیم ملی فرصت خوبی برای کسب تجربه بیشتر بود.

ابراهیمی اظهار داشت : با توجه به این اردو و سایر اردوهای پیش رو تیم بدمینتون امیدواریم که جوانان ما در رقابت های بین المللی پیش رو در ترکیه ( اول تا سوم مرداد ماه ) بتوانند به مدال های رنگی دست پیدا کنند.

وی در ادامه به فعالیت هیات بدمینتون کیش اشاره کرد و گفت : حدود 60 نفر از آقایان و 38 نفر از بانوان در این رشته زیر نظر دو مربی با سابقه در بخش مردان و دو مربی در بخش زنان که از بازیکنان سابقه تیم ملی هستند فعالیت می کنند.

رییس هیات بدمینتون کیش به برگزاری سومین دوره رقابت های بدمینتون ‘ پدران و پسران ‘ (اردیبهشت ماه 94)در جزیره کیش اشاره کرد و افزود : برگزاری این رقابت ها به کشف استعداد های برتر منجر می شود و تلاش ما این است تا در جریان برگزاری اردو ها و تمرینات تیم ملی و حضور ورزشکاران این رشته در کیش بتوانیم استعدادها را شناسایی کنیم .

اردوی آمادگی تیم ملی بدمینتون که از هشتم تیرماه در مجموعه ورزشی المپیک کیش آغاز شده بود امروز به کار خود پایان می دهد./ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید