هرمزبان:گروه فرهنگی: به‌همت نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان کارگاه آموزشی «معرفت‌افزایی عاشوراییان عصر ظهور» از یکم مهر به مدت سه روز در دانشگاه لرستان آغاز شد.

برگزاری کارگاه آموزشی «معرفت‌افزایی عاشوراییان عصر ظهور» در دانشگاه لرستان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مدرس این کارگاه آموزشی که به‌همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، شنبه، اول مهرماه برگزار شد و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت، آیت‌الله عزیزی، از استاتید حوزه و دانشگاه است.این کارگاه ویژه خواهران بسیج دانشجویی و حوزه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و حوزه دانشگاهیان دانشگاه لرستان خواهد بود.حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه لرستان در این کارگاه تأکید کرد: مهم است این‌گونه برنامه‌ها برای معرفت‌افزایی و نیز برای تقویت وحدت و انسجام نیروهای انقلابی و مؤمن تداوم داشته باشد و چنین حرکت‌هایی، حرکت‌های ارزشمندی‌اند.آیت‌الله عزیزی نیز در این کارگاه آموزشی، اظهار کرد: آنچه اهمیت دارد این است که گستره‌ی اطلاعات تاریخی درباره قیام عاشورا به معرفت عمیق و تربیت نیروها و کادرسازی با توجه به منطق کادرسازی عاشوراییان عصر ظهور تبدیل شود.وی مدافعان حرم را نمونه‌ای از تربیت و کادرسازی عمیق در عصر ظهور دانست و عنوان کرد: دوران دفاع مقدس  نمونه‌ی دیگری از عملکرد موفق در تربیت و کادرسازی دینی و اعتقادی بود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید