جدیدترین نسخه نشریه «چشمه» منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، جدیدترین نسخه نشریه «چشمه» به صاحب امتیازی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس منتشر شد.

بنابراین گزارش، این نشریه شامل محتوای خبری، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است و در دانشگاه تربیت مدرس به عنوان تنها دانشگاه تحصیلات تکمیلی کشور چاپ و منتشر می‌شود.

گفتنی است، این نشریه با همکاری مجموعه دانشگاهیان و به مدیر مسئولی حجت‌الاسلام علی فلاح رفیع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس و سردبیری حمید مطهری منتشر می شود.

انتشار آخرین خبرهای دانشگاه، انعکاس افتخارات اساتید و اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارمندان دانشگاه، تحلیل برخی از مهمترین رخدادهای کشور و دانشگاه، تولید محتواهای متنوع فرهنگی و اجتماعی، انتشار نقدهای درون دانشگاهی و سایر موارد از جمله مهمترین موارد منتشره در این نشریه است.

علاقمندان می‌توانند جدیدترین نسخه این نشریه را از اینجا دریافت کنند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید