فرماندار قشم: خون شهدا در امتداد خون شهدای کربلاست

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، علیرضا نصری روز جمعه در آیین رژه نیروهای مسلح قشم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: ملت ایران به تاسی از امام حسین (ع) سرفصل نوینی پیش روی آزادگان جهان قرار داد و با تشکیل جمهوری اسلامی، الگوهای سیاسی جهان را بهم ریخته و موجب شگفتی همگان شد.
وی افزود: انقلاب با رهبری داهیانه امام امت به پیروزی رسید و نظام های استکباری جهان جنگی تمام عیار را از همان آغاز، به پا کردند که اوج آن هشت سال جنگ تحمیلی بود.
فرماندار قشم با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی بر نعمت بودن جنگ بیان کرد: شجاعت، صلابت و از خود گذشتگی قشرهای مختلف مردم و سربلندی، اقتدار، شرف، آزادگی و آبادانی ایران اسلامی در سایه دوران طلایی دفاع مقدس به دست آمد و ملت به استقامت معنای دیگری تزریق کردند.
او اضافه کرد: امروز نیز میان کشورهای آزادیخواه جهان تاثیر انقلاب ایران قابل مشاهده است و مردان خون و آتش مدافع حرم نیز برای رفاع از کیان اسلامی و حریم ولایت با شکوه هر چه تمام ایستاده اند.
نصری گفت: این تنها جلوه ای از اقتدار و شکوه نیروهای مسلح و نظام اسلامی است و با تاسی از ابا عبدالله الحسین (ع) به عنوان سرباز نظام مقدس اسلامی در راه اعتلای ایران عزیز طلایه دار عزت از دست رفته مسلمانان جهان می باشد.
وی در ادامه به سخنرانی رییس جمهوری در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد اشاره کرد و افزود: دکتر روحانی پاسخ یاوه گویی ها و خباثت نظام های استکباری را داد و بیش از هر زمان دیگری بین سایر کشورها خوار شدند که ناشی از صلابت مردم و نیروهای مسلح است که امید می رود با همدلی و برادری در مسیر توسعه ایران اسلامی قوام یابد.
رژه هواپیماها و بالگردهای نیروهای هوایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران ساعت هشت صبح از پایگاه نهم شکاری بندرعباس آغاز شد و 32 فروند هواپیما مانند اف 4، سوخو 22، توکانو و بالگرد اقتدار هوایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به رخ ناوها و نظامیان بیگانه حاضر در منطقه کشیدند.
همچنین نیروهای ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج با برگزاری رژه در محدود میدان شهدای گمنام قشم، بخشی دیگر از قدرت بازدارندگی کشور را به نمایش گذاشتند.
انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
8123

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید