رژه نیروهای مسلح در قشم و بر فراز خلیج فارس به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از ایرنا، رژه هواپیماها و بالگردهای نیروهای هوایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران ساعت هشت صبح از پایگاه نهم شکاری بندرعباس آغاز شد و 32 فروند هواپیما مانند اف 4، سوخو 22، توکانو و بالگرد اقتدار هوایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به رخ ناوها و نظامیان بیگانه حاضر در منطقه کشیدند.
همچنین نیروهای ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج با برگزاری رژه در محدود میدان شهدای گمنام قشم، بخشی دیگر از قدرت بازدارندگی کشور را به نمایش گذاشتند.
فرمانده ناوتیپ رزمی 112 ذوالفقار قشم صبح امروز در این آیین گفت: نیروهای مسلح کشور از جمله در این جزیره اوج سربلندی و اقتدار را تجربه می کنند و در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه کنونی بی مانند است که این امر موجب شده تا دشمنان از طمع و حمله نظامی ناامید شوند.
ناوسالار پاسدار مهدی هاشمی افزود: خون شهدا، آمادگی نیروهای مسلح، پیروی از فرماندهی کل قوا و مسیر سرخ مکتب حسینی نتیجه اقتدار کنونی ایران است و دشمنان امروز در تنگه هرمز حساب خاصی روی نیروهای مسلح باز می کنند.
وی بیان کرد: حتی ابرقدرت هایی که با ادعای امنیت در واقع برای ناامن کردن خلیج فارس به منطقه آمدند، شهامت حرکت به سوی مرزهای جمهوری اسلامی ایران را ندارند و این در سایه خون شهید حججی و سایر مدافعانی است که مظلومانه به شهادت رسیدند تا راه اسلام ادامه یابد.
31 شهریور 1359 با حمله هوایی عراق به چند فرودگاه در جمهوری اسلامی ایران و تعرض زمینی همزمان ارتش بعثی به شهرهای غرب و جنوب کشورمان، جنگ هشت ساله حکومت صدام علیه ایران آغاز شد.
انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
8123

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید