خبر فوری

دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان بوشهر در ۵ رشته پذیرش شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان اخبار هرمزگان به نقل از خبرنگار مهر، اکبر مولایی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای سال تحصیلی جدید در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تنها در ۵ رشته دانشجو معلم پذیرش دارد.

وی خاطرنشان کرد: دانشجو معلمان جدیدالورود در ۳ رشت تحصیلی در پردیس بنت الهدی صدر خواهران و و ۲ رشته تحصیلی در پردیس علامه طباطبایی پسران این دانشگاه مشغول به تحصیل می‌شوند.

مولایی با اشاره به رشته های ورودی های جدید پردیس بنت الهدی صدر (بانوان) دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر بیان داشت: رشته های دانشجو معلمان بانو  شامل علوم تربیتی با گرایش آموزگار ابتدایی، الهیات و معارف و آموزش زبان انگلیسی است.

وی با اشاره به رشته‌های ورودی های جدید  پردیس علامه طباطبایی (پسران) دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر افزود: این رشته‌ها نیز شامل علوم تربیتی با گرایش آموزگار ابتدایی و آموزش زبان انگلیسی است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تاکید کرد: طی روزهای گذشته ورودی‌های جدید در سامانه مربوطه به صورت غیر حضوری ثبت‌نام کرده و از سایت دانشگاه فرهنگیان هم وارد برای این کار اقدام کردند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید